Elever der uddanner sig til lærere
28. september

Tillidsmandsmøde 2024

Tillidsmandsmødet - Den frie Lærerskoles årlige generalforsamling

Tillidsmandsmødet er Den frie Lærerskoles årlige generalforsamling, hvor skolens repræsentantskab (Tillidsmandskredsen) mødes.  Tillidsmandsmødet 2024 bliver noget særligt. I år afholder vi nemlig Tillidsmandsmødet og skolens 75-års jubilæum d. lørdag den 28. september 2024. I år vil programmet se lidt anderledes ud grundet jubilæet.

På samme dag afvikler Elevforeningen deres Gl. Elevweekend, og huset vil derfor myldre med både tidligere studerende, jubilarer, tillidsmænd og gæster udefra. Det glæder vi os til!

TILMELDING

OBS: Da vi i år har tre arrangementer samme dag vil tilmeldingen være lidt anderledes end normalt. Du tilmelder dig som tillidsmand via nedenstående link. Når du kommer ind på tilmeldingssiden, skal du af krydse om du vil deltage i:

1. Tillidsmandsmøde inkl. frokost kl. 9-14
  2. Jubilæum kl. 14-17
  3. Elevmødemiddag kl. 18 (betales selvstændig)

Link til tilmelding: https://www.place2book.com/da/sw2/sales/55zl1imhdi

Tilmeldingsfrist: 11. September

Foreløbige program for dagen:

9:00 - 09:30Ankomst og kaffe
09.3009.00-09.30: Ankomst og kaffe
12.00Frokost
14.00Jubilæumsfejring (sang/taler/teaterforestilling/fernisering)
18.30Middag. En del af Gl. Elevweekenden (OBS: ikke en del af jubilæet)

Efter sommerferien udsender vi et endeligt program, dagsorden, samt bilag til generalforsamlingen mv.

Vel mødt!

Peter Bendix, Formand