28. september

DEN FRIE LÆRERSKOLE FYLDER 75 ÅR

Den frie Lærerskole fejrer 75-års jubilæum lørdag d. 28. september 2024 kl. 14-17. Alle er inviteret til en dag med taler, sang og kunstneriske indslag.

Lørdag d. 28. september 2024 kl. 14-17 fejrer Den frie Lærerskole sit 75-års jubilæum.

Vi vil i den forbindelse meget gerne invitere alle med til fejringen.

Dagen vil være fyldt med inviterede talere, sang, fest og kunstneriske indslag.

Nærmere program for dagen følger!

Den frie Lærerskole er på mange måder en unik institution i det danske uddannelseslandskab, og udspringer af traditioner for frie skoler og deres behov for lærere, der er særligt uddannede til friskoler, efterskoler og højskoler.

Vi håber derfor, at så mange som muligt vil bidrage til fejringen ikke kun af Den frie Lærerskole, men også den særlige danske skoletradition vi er vokset ud af og dagligt uddanner lærere til.

Ønsker du at deltage i jubilæumsfejringen, skal du tilmelde dig på følgende link:

OBS: Ovenstående tilmeldingslink er KUN til jubilumsfejringen. Skal du også deltage i enten Tillidsmandsmødet eller Gl. Elevweekend, skal du tilmelde dig via de links du har fået i den forbindelse, hvor der også vil være mulighed for at tilmelde sig til jubilæumsfejringen. Se evt. også opslag for disse arrangementer op hjemmesiden.

Del på sociale medier